jummih.blogg.se

ONE DREAM, ONE CHANCE

Mellandagsrea

Publicerad 2013-12-26 23:44:11 i Allmänt,

Gokväll folket. 
Ligger här i soffan helt död. Var uppe 8:30 imorse för att gå på mellandagsrean med Emma, för att senare få reda på att stan öppnade 12. What tha fuck tänkte ju jag då och gick å la mig igen medans Emma kollade på en massa serier. 

Senare runt 12 tiden åkte då jag och Emma till stan, fick skjuts av min bror. När vi kom dit var det smockat med folk. Det var stora folkmassor utanför mittpunkten och kärnan där vi trängde oss igenom. Jag köpte bara en borste till min mamma då jag förstörde hennes när jag skulle borsta ut en helvetisk tova. 

När vi skulle åka hem hoppade vi av vid centrum och då köpte jag lite glass och chips, mums fillibabba. Sen gick vi hem till mig och kolla på vampire diaries med mamma och svulla i oss en massa gott. 

Ska nu lägga mig i sängen och kolla på några avsnitt av Supernatural, ÅH KÄRLEK.

Imorgon har jag inga planer, inte just nu iallafall. Skulle kanske träffa Emma, så ovanligt haha. 

Ha en väldigt trevlig kväll, godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

jummih

Hejhej! Jennifer heter då jag och är 17 år ung! Bor i den lilla staden kallad Östersund! För det mesta skriver jag om mitt liv. Mitt roliga liv. Jag älskar min familj, mina vänner och musik mest av allt! Jag gick i 1:an på Wargentinskolan, Samhälle-Internationell, men nu har jag bytt till Samhälle Media på Storsjögymnasiet. Hoppas ni trivs här och beslutar er för att kika in fler gånger.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela