jummih.blogg.se

ONE DREAM, ONE CHANCE

Before I die

Publicerad 2014-01-27 22:36:05 i Allmänt,

Goderkväller. 
Har ju som jag sa inte uppdaterat på en vecka. Men har ju varit hos min syster och då har det inte blivit. Har inte så jätte mycket att berätta om det, jag sov där, vi kollade på film, åt och hade det allmänt mysigt.
 
Eftersom jag för tillfället har brist på liv, så får ni några ''Before I die''.
Denna tror jag att jag definitivt kommer att göra med tanke på att min pappa är mexikan haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

jummih

Hejhej! Jennifer heter då jag och är 17 år ung! Bor i den lilla staden kallad Östersund! För det mesta skriver jag om mitt liv. Mitt roliga liv. Jag älskar min familj, mina vänner och musik mest av allt! Jag gick i 1:an på Wargentinskolan, Samhälle-Internationell, men nu har jag bytt till Samhälle Media på Storsjögymnasiet. Hoppas ni trivs här och beslutar er för att kika in fler gånger.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela