jummih.blogg.se

ONE DREAM, ONE CHANCE

Bloggtorka

Publicerad 2014-01-07 02:12:49 i Allmänt,

Well.
Nu var det ett tag sen. Är lite ovan att blogga med tanke på att jag inte har gjort det på så länge. Har även tillgång till dator 24/7 så jag förstår inte vad problemet är :o
 
Sitter iallafall just nu här på mitt rum och kan absolut inte sova. Är inte ens trött. Skumt för igår vid denna tid så sov jag. Då somnade jag fort som attan, little weird. Min kropp och hjärna verkar inte veta vad den vill.
 
Anyways, har idag inte gjort något intressant. Har i princip bara legat inne. Pappa kom förbi en sväng och satte upp min och mammas rullgardiner. Så skönt att äntligen kunna vara säker när jag byter om och inte behöva skydda mig så djävulskt. Är lite scared att någon tittar in genom fönstret. Mina gardiner är väldigt transparent satt dom hjälper ju inte mycket. Men nu har jag äntligen en rullgardin igen :D
 
Var och träffa Jonna och Emma en liten sväng runt elva. Kom hem lite efter tolv. så nu, två timmar senare sitter jag och har världens bästa kompis i rummet. Min gamla lilla bebis, nämligen Zacco. Har egentligen inget val än att ha honom på mitt rum då han krafsar på min dörr tills jag öppnar den, men det är trevligt. Tills han ska ut igen mitt i natten (vilket det är nu då men whatevs) så jag måste kliva upp. Vanligtvis precis efter jag har somnat -_-
 
Nu ska jag lägga mig och lyssna på lite musik och hoppas att jag somnar.
Ha en bra natt, sov gott, dröm gott, ha det gott helt enkelt, godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

jummih

Hejhej! Jennifer heter då jag och är 17 år ung! Bor i den lilla staden kallad Östersund! För det mesta skriver jag om mitt liv. Mitt roliga liv. Jag älskar min familj, mina vänner och musik mest av allt! Jag gick i 1:an på Wargentinskolan, Samhälle-Internationell, men nu har jag bytt till Samhälle Media på Storsjögymnasiet. Hoppas ni trivs här och beslutar er för att kika in fler gånger.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela