jummih.blogg.se

ONE DREAM, ONE CHANCE

Bra dag

Publicerad 2014-01-15 23:20:22 i Allmänt,

Tjena tjena.
Idag har fan varit en bra dag måste jag säga. Började med skolan som inte var fel alls. Hade engelska (<333333) där tränade vi på att anteckna till vi ska ha nationella prov i att lyssna. Sen lunch, mumma, det var pannbiff (tror jag?) och potatis med en as god sås. Sen hade vi film och TV, där vi visade våran UNICEF video, ville gråta när jag såg den. Sen fick vi en ny uppgift, vi ska nämligen göra en reklamfilm. Det ska bli as najs, vårt "topic" så att säga, är då hörlurar. Grymma idéer till det (y) 

Sen när vi slutade gick jag med Julia och Fannie på stan en sväng. Fannie skulle till Ur & Penn sen följde jag och Julia med henne till bussen, sen gick vi vidare till biblioteket där jag lämnade tillbaka en bok, som jag hade totalt glömt bort. Fick en påminnelse hem haha. 
Sen gick vi in på affären på mittpunkten och där köpte Julia en massa onyttigheter, mumsmums. 
Sen gick jag till min buss för att åka till Emma och vara med henne. Fick kladdkaka och cigg (<3333) vi hängde bara, skrattade och hade det roligt helt enkelt. 
Efter hon hade ätit drog vi till Jonna. Där blev man feeeett pepp. Vi ska (förmodligen) till Alanya i sommar! ÅH LÄNGTAR! så då blev jag as pepp på det. Bara att spara pengar! 

Sen fixade dom sig lite och vi drog upp mot affären där jag senare sade adjö. 
Kom hem, åt och sen kollade på ph, det suger men men. 

Nu ska jag sova efter en lång och härlig dag! Mest ute i kylan men det har varit trevligt med trevligt folk! 

Godnatt :)


Mina pinglor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

jummih

Hejhej! Jennifer heter då jag och är 17 år ung! Bor i den lilla staden kallad Östersund! För det mesta skriver jag om mitt liv. Mitt roliga liv. Jag älskar min familj, mina vänner och musik mest av allt! Jag gick i 1:an på Wargentinskolan, Samhälle-Internationell, men nu har jag bytt till Samhälle Media på Storsjögymnasiet. Hoppas ni trivs här och beslutar er för att kika in fler gånger.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela