jummih.blogg.se

ONE DREAM, ONE CHANCE

Counting stars

Publicerad 2014-01-08 22:17:02 i Allmänt,

Hola
Har precis kommit in, har varit ute med Lotus och gick med Emma en liten liten liten bit och gick ut med mina sopor.
Moí och Emma kollade på Carrie. Den var väl helt okej, precis som original filmen från 1976. Såg original filmen för typ hundra år sedan, och när jag kollade på Carrie så kände jag igen den så himla väl, men jag har aldrig kunnat sätta ett namn på den filmen, men det visade sig vara precis samma namn haha, simple as that.
 
Nu ska jag borsta tänderna, padda på lite neutrogena black-head eliminating på min skin för att göra den fräsch, sen ska jag gå och lägga mig, en stor dag väntar imorgon. Har ju skola as usual, sen efter skolan har jag körlektion, ska få nya övningar och pröva på en massa nytt som jag inte har gjort.
 
I helgen blir det fett chill. Min syster Ulrika ska till Hackås, så jag ska få borrow hennes lägenhet. Ska bara chill och chilla. Ska förmodligen kolla på en jäkla massa Supernatural och trycka i mig en massa onyttigt, men det är helg och då är det tillåtet!
Emma ska sova med mig där på fredag till lördag så det blir najs (y)
 
Sov gott nu och dröm gott :)
USA, please take me back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

jummih

Hejhej! Jennifer heter då jag och är 17 år ung! Bor i den lilla staden kallad Östersund! För det mesta skriver jag om mitt liv. Mitt roliga liv. Jag älskar min familj, mina vänner och musik mest av allt! Jag gick i 1:an på Wargentinskolan, Samhälle-Internationell, men nu har jag bytt till Samhälle Media på Storsjögymnasiet. Hoppas ni trivs här och beslutar er för att kika in fler gånger.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela