jummih.blogg.se

ONE DREAM, ONE CHANCE

Det gick bra

Publicerad 2014-01-08 00:16:07 i Allmänt,

Gokväll.
Nu ligger jag i sängen, redo för att sova. Imorgon är det skola och just nu så känner jag ingenting för det. Dom senaste dagarna har jag haft lite mixed emotions om det, men nu så känner jag ingenting. 
 
Övningskörningen gick faktiskt jätte bra. Har haft lite svårt att balansera dragläget mellan kopplingen och gasen men nu så var det betydligt mycket bättre. Körde även hem också, det var så äckligt nervöst men jävlar annamma jag klarade det galant. So happy.
Att plugga teori var ju mindre kul, men bara tanken på att köra bil och plugga till körkort gör att det blir helt värt det.
 
Se ya sons a bitches tomårow :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

jummih

Hejhej! Jennifer heter då jag och är 17 år ung! Bor i den lilla staden kallad Östersund! För det mesta skriver jag om mitt liv. Mitt roliga liv. Jag älskar min familj, mina vänner och musik mest av allt! Jag gick i 1:an på Wargentinskolan, Samhälle-Internationell, men nu har jag bytt till Samhälle Media på Storsjögymnasiet. Hoppas ni trivs här och beslutar er för att kika in fler gånger.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela