jummih.blogg.se

ONE DREAM, ONE CHANCE

Frispel

Publicerad 2014-01-14 07:07:34 i Allmänt,

Godmorgon!
Vaknade för ett litet tag sen, var ute och rökte och när jag kom in då fick Lotus ett frispel och börja skälla som han alltid får när nån kommer... Bra där Lotus, väcka alla.

Idag efter skolan så ska jag gå till Emma, slutar ju 11:30 och hon har en lång håltimme. Sen när hon slutar så ska vi träffas. 

Nu ska jag ta och äta lite frukost, gick och la mig igår och var skithungrig så just nu svälter jag. 

Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

jummih

Hejhej! Jennifer heter då jag och är 17 år ung! Bor i den lilla staden kallad Östersund! För det mesta skriver jag om mitt liv. Mitt roliga liv. Jag älskar min familj, mina vänner och musik mest av allt! Jag gick i 1:an på Wargentinskolan, Samhälle-Internationell, men nu har jag bytt till Samhälle Media på Storsjögymnasiet. Hoppas ni trivs här och beslutar er för att kika in fler gånger.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela