jummih.blogg.se

ONE DREAM, ONE CHANCE

Fullt upp!

Publicerad 2014-01-02 09:21:56 i Allmänt,

Goddagens goddagens. 
Har inte bloggat så bra dom senaste dagarna men jag har ju varit i fjällen hos min moster och mina kusiner. Gjorde lite grejjs där. Första dagen när vi kom dit så skulle alla såklart dricka, jag då som är under 18 drack julmust. Vi spelade lite kort och hade det trevligt. Har även badat jacuzzi, åh jistanes vad najs alltså. Det vart så hett så man var tvungen att gå ur den ett litet tag och det var skönt jävlar annamma. Har även åkt lite skoter, spelat en jäkla massa kort, ölspelet med egna regler, fuck the dealer, och neger och president. Kanske inte så jätte kul att ölspelet osv när man inte dricker alkohol, men så vart det ju.
 
Åkte hem igår, när jag kom hem började jag att kolla på TVD med mamsen, hon är verkligen besatt. Hon gör inget annat än på dagarna nu än att kolla på det.
 
Just nu sitter jag och väntar på att min buss ska gå. Ska nämligen övningsköra kl 10:15, är så sjukt nervös men pepp på samma gång. 
 
Senare ikväll ska jag på bio med Emmsi, det blir Walking with Dinasours (?) i 3D. DINOSAURIER <3
 
Ni får ha en alldeles utmärkt dag, ADJÖ AND WISH ME LUCK! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

jummih

Hejhej! Jennifer heter då jag och är 17 år ung! Bor i den lilla staden kallad Östersund! För det mesta skriver jag om mitt liv. Mitt roliga liv. Jag älskar min familj, mina vänner och musik mest av allt! Jag gick i 1:an på Wargentinskolan, Samhälle-Internationell, men nu har jag bytt till Samhälle Media på Storsjögymnasiet. Hoppas ni trivs här och beslutar er för att kika in fler gånger.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela