jummih.blogg.se

ONE DREAM, ONE CHANCE

Hurtig like hell

Publicerad 2014-01-19 15:59:46 i Allmänt,

Tjeena!
 
Ligger lite halv död just nu i min säng med Lotus. Vi har bondat riktigt bra nu när Nathalie och Marcus har varit borta. Mosters lilla bubbas.
Var på en lång promenad idag med Therese och Lotus. Det var ett riktigt bra ut och gå väder för det. Och när jag kom hem så duschade jag i iskallt vatten, sååå skönt. Men jag kan ju säga att vår dusch har nå frispel. När man sätter på varmt vatten så kommer det bara varmt vatten, men när man sätter på kallt vatten så kommer det först kallt, sen varmt och sen kallt igen så blir det sådär. VAFAN om jag vill ha kallt vatten så ska jag fan ha det också!
 
Ska börja med långa promenader nu. Har ju börjat äta mindre så nu måste jag bara motionera också sen kommer min kropp bli sååå fin så fin!
 
Imorgon åker jag till Ulrika och är där hela veckan. Gud, det känns som att jag inte har träffat henne på jätte länge så det ska bli kul. Emma ska även komma på fredag också och vi ska ha det så skoj.
 
Kommer säkert inte bli jätte bra uppdatering (som att det någonsin har varit det) i veckan, slänger kanske in ett hit och dit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

jummih

Hejhej! Jennifer heter då jag och är 17 år ung! Bor i den lilla staden kallad Östersund! För det mesta skriver jag om mitt liv. Mitt roliga liv. Jag älskar min familj, mina vänner och musik mest av allt! Jag gick i 1:an på Wargentinskolan, Samhälle-Internationell, men nu har jag bytt till Samhälle Media på Storsjögymnasiet. Hoppas ni trivs här och beslutar er för att kika in fler gånger.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela