jummih.blogg.se

ONE DREAM, ONE CHANCE

Läxhjälp

Publicerad 2014-01-19 23:52:45 i Allmänt,

Goderkväller.
Sitter i min säng och dricker lite julebrus som Nathalie kom hem med från Norge. Drink from the God. Seriöst den godaste drickan ever. Och lyssnar på lite musik!
 
Linnea svängde förbi en stund, tog inte länge innan Michaela kom också. Hon var tvungen att låna min laddare, smurtot hade glömt sin hemma. Jag lockade hit henne med mina muffins som jag gjort. Mums mums. Hjälpte även henne med läxa. Engelska bl.a. som jag är (för att inte skryta) kung på! hah.
 
Efter Linnea hade åkt hem så gjorde jag och Michaela klart hennes läxa och gick och mötte Emma på affären. Vi bytte även tillbaka jacka, kändes väldigt konstigt att ha min jacka igen haha.
 
Ska nog ta och lägga mig nu. Har ju sovmorgon och vill sova men måste packa lite för en veckas resa till Ulrika haha. Hur kommer hon kunna stå ut med mig...
Hur orkar jag med mig själv... kort svar, det gör jag inte...
 
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

jummih

Hejhej! Jennifer heter då jag och är 17 år ung! Bor i den lilla staden kallad Östersund! För det mesta skriver jag om mitt liv. Mitt roliga liv. Jag älskar min familj, mina vänner och musik mest av allt! Jag gick i 1:an på Wargentinskolan, Samhälle-Internationell, men nu har jag bytt till Samhälle Media på Storsjögymnasiet. Hoppas ni trivs här och beslutar er för att kika in fler gånger.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela