jummih.blogg.se

ONE DREAM, ONE CHANCE

No miracles

Publicerad 2014-01-18 10:33:13 i Allmänt,

Godmorgon.
 
Sitter och lyssnar på härlig musik. Vaknade imorse av att jag var så jävla kissnödig, så efter jag var på toa kunde jag inte somna om -_-. Gick sen ut med hundarna med mamma. Eftersom Nathalie är i Norge och Marcus hos sin mamma så är det jag som har Lotus tills nån av dom kommer hem :).
 
Igår började jag egentligen 8:30, men min mobil ringde aldrig. Varför? Jo för jag hade inte satt alarmet, bra Jennifer. Så jag skippade resten av spanskan (3timmar) och lunchen på skolan. Hade då historia 12:30 som jag gick på och jag jobbade ingenting. Haha men jag kan inte jobba med vikarie. Känner inte dom haha.
Efter skolan drog jag bara hem och chillade ett tag. På kvällen gick jag på en långpromenad med Lotus och mötte upp med Emma. Vi gick runt lite tills vi beslutade oss för att gå hem till mig. Vi värmde oss, gjorde annat kul också (:*D). Gick sedan vidare till Gårn för att möta Jonna. Där snackade vi lite om Alanya resan. Är så fett pepp! När Gårn stängde så gick jag hem och kollade på ett avnsitt av Supernatural och åt lite godis. Sen vart jag så jäkla trött så då gick jag och la mig.
 
Idag ska jag bara sitta inne förmodligen och kolla på Supernatural. Kanske äta lite godis också. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

jummih

Hejhej! Jennifer heter då jag och är 17 år ung! Bor i den lilla staden kallad Östersund! För det mesta skriver jag om mitt liv. Mitt roliga liv. Jag älskar min familj, mina vänner och musik mest av allt! Jag gick i 1:an på Wargentinskolan, Samhälle-Internationell, men nu har jag bytt till Samhälle Media på Storsjögymnasiet. Hoppas ni trivs här och beslutar er för att kika in fler gånger.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela