jummih.blogg.se

ONE DREAM, ONE CHANCE

Stan

Publicerad 2014-01-13 18:32:18 i Allmänt,

Warrup yo!
Åt för ett litet tag sen, tacos, mums. Har legat i sängen och varit helt död. Matkoma.

Skolan idag var helt okej. Började 10:30, då var det coachtid. Kollade på världens sämsta kortfilm typ och nätmobbning, sen vart det världens konversation om nätmobbning i klassen. Ända in i slutet, tills klockan var 11:30 då vi fick gå på lunch, spagetti m köttfärssås, mums. 
Efter det hade vi medieproduktion, fick i uppgift att göra vårt drömhus... Omg. För det första har jag inget drömhus, för det andra kan jag inte illustrator programmet som vi ska göra en 3D figur i. Vill bara att huset ska vara på stranden, sen skiter jag i om det är en liten koja eller lyxhus, bara det är på stranden så är jag nöjd. 

Alldeles strax ska jag åka in till stan och hänga lite, det ska bli najs. 

Imorgon har jag bara svenska (som vanligt) så jag börjar 8:50 och slutar 11:30 :)

Ha en trevlig kväll ;)

Gofisen min

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

jummih

Hejhej! Jennifer heter då jag och är 17 år ung! Bor i den lilla staden kallad Östersund! För det mesta skriver jag om mitt liv. Mitt roliga liv. Jag älskar min familj, mina vänner och musik mest av allt! Jag gick i 1:an på Wargentinskolan, Samhälle-Internationell, men nu har jag bytt till Samhälle Media på Storsjögymnasiet. Hoppas ni trivs här och beslutar er för att kika in fler gånger.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela