jummih.blogg.se

ONE DREAM, ONE CHANCE

Tidig morgon

Publicerad 2014-01-09 07:04:56 i Allmänt,

God morgon!
Uppe före tuppen. Vaknade kl 6, ställde mig i duschen i en halvtimma, sååå skönt. Har precis ätit frukost, det var väldigt mumsigt, och nu har jag ont i magen. Blää.

Idag har jag MS&K (Medier, Samhälle & Kommunikation) och sen efter lunch har jag matte, yeeey -_-

Kommer nog få sitta på skolan ett litet tag efter vi har slutat. Har ju körlektion kl 15:45 och jag slutar 15. Well well, sitta på skolan och kolla på Supernatural <33333

Have a lovely dayy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

jummih

Hejhej! Jennifer heter då jag och är 17 år ung! Bor i den lilla staden kallad Östersund! För det mesta skriver jag om mitt liv. Mitt roliga liv. Jag älskar min familj, mina vänner och musik mest av allt! Jag gick i 1:an på Wargentinskolan, Samhälle-Internationell, men nu har jag bytt till Samhälle Media på Storsjögymnasiet. Hoppas ni trivs här och beslutar er för att kika in fler gånger.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela