jummih.blogg.se

ONE DREAM, ONE CHANCE

Utedag

Publicerad 2014-01-18 19:04:48 i Allmänt,

Hallå hallå.
 
Idag har det inte blivit någon Spernatural what so ever. Efter jag hade vaknat så hann jag knappt göra någnting förrens mamma frågade om vi skulle åka och släppa hundarna. Så efter en snabb frukost och påklädning (?) så åkte vi upp till industriområdet och släppte Zacco och Lotus, Kira är för liten för att släppas haha. Men där sprang dom och lekte som ett par galningar och när vi kom hem var dom oerhört trött. Dom har bara sovit och sovit. Speciellt Zacco som är så gammal så.
 
Det har varit jätte skönt väder idag, lite kallt men annars så haha. Jätte fint också. Fotoväder så att säga. Tog inte så jätte många bilder. Var tvungen att ha auto på kameran för om jag skulle ha haft på manuellt så hade jag varit tvungen att ta av min vantarna och det hade blivit för kallt haha.
 
Nu ska jag bara titta på tv och mysa med...ja, mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

jummih

Hejhej! Jennifer heter då jag och är 17 år ung! Bor i den lilla staden kallad Östersund! För det mesta skriver jag om mitt liv. Mitt roliga liv. Jag älskar min familj, mina vänner och musik mest av allt! Jag gick i 1:an på Wargentinskolan, Samhälle-Internationell, men nu har jag bytt till Samhälle Media på Storsjögymnasiet. Hoppas ni trivs här och beslutar er för att kika in fler gånger.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela